bartu2021 Damalakkoo yani çok beklemiş bir test. Şu haliyle bile yok gibi. Ama tekrarlaması en doğrusu.
Damalakkoo bartu2021 bende öyle düşünüyorum bence en sağlıklısı kan vermek birdaha unutur eder hamileyse bile ona göre devam etmeli
Cascas19 Damalakkoo bi de arkadaş illallah eder tabi. Geçen bir yerde okudum çok güldüm ama çok doğru. 😂 Diyor ki; çocuk osuruk gibidir. Herkes kendininkine tahammül eder. 😂😂😂
bartu2021 Damalakkoo kesinlikle, en doğrusu kan vermek. Benim oğlum tüp bebek. Kan testine bir gün kala dayanamayıp evde bu testlerden yaptım ve hiçbirşey çıkmadı. Tutmadı diye üzülmüştüm. Ertesi gün hastanede kan testi verdim ve hamile oldugumu öğrendim.
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Damalakkoo idrar yerine su damlatsin baksın eğer çizgi kayboluyorsa hayali cizgidir