Damalakkoo https://imgyukle.com/i/kVUxsv kızlar bana ait değil çok yakın arkadaşımın dün gece yapmış bakmayı unutmuş sabah bu şekildeymiş bence yok gibi ama şu hayali çizgi mi ? not : ben bu testten pek anlamam çünkü benim gebelik sadece kanda çıkmıştı 😬
Deletedmom0099 Damalakkoo var gibi ama bazen kuruma çizgisi de oluyor hemen görmüş olsa var derdim ama baya zaman geçmiş testi tekrarlasın
iremgun Damalakkoo sabah bakmış olması işleri karıştırıyor. İlk 5dk içinde baksaydı kuruma çizgisi mi değil mi yorum yapmak daha kolay olurdu sanırım. Testi tekrarlaması daha iyi olur. Gönlüne göre versin inşallah rabbim 🙏🍀
Damalakkoo Cascas19 benim ne kadar uykusuz kaldığımı görünce istemiyor cesaret edemiyor da ahahahah 😬😬
Cascas19 Damalakkoo Haklı 🤭 ama geçiyor. 🤭 Benim koca işe bebe kreşe gitti keşke sıfat-ı eşgalimi görseniz şuan 😂😂
Gulsen4224 Damalakkoo vardır muhakkak o zmn ince çizgisi gözüküyor ama önemli olan yaptıktan sonra çizginin oluşup oluşmaması cnm 🤗
Damalakkoo Cascas19 ahahahah benim bebek 9 aylık şaftım kaydı ne uyku ne yemek ne sıcak çay neydi unuttum arada gelip yardım eder onda bile illallah der 😬😬😬
ss_umay Damalakkoo İlk 10 veya 15 dk çıkmadıysa yoktur tatlım. Emin olmak istiyorsa bir test daha yapsın. Yada en garantisi kan versin herşey çıkıyor zaten orda.
Damalakkoo ss_umay şöyle 1 hafta adeti gecikmiş akşam almış yapmış o kadar ihtimal vermiyor ki unutmuş 😬şimdi daha da heyecanlı oldu
Cascas19 Damalakkoo bi de arkadaş illallah eder tabi. Geçen bir yerde okudum çok güldüm ama çok doğru. 😂 Diyor ki; çocuk osuruk gibidir. Herkes kendininkine tahammül eder. 😂😂😂