Evet inanamayacaksınız belki ama gerçekten evde kısmen tek başıma doğum yaptım, ikinci hamileliğimdi ilk oğlumuda normal doğumla kucağıma almıştım onun doğumuda 3.5 saat kadar sürmüştü. Geleyim doğumuma Regl tarihine göre 39+ 2 deydik ama bebek ölçümleri 37. Hafta gösteriyodu henüz dönmemişti ve sabırsızlıkla dönmesini bekliyoduk dönmezse sezeryan olacaktım. İki gündür 30 dk da bir sancılarım oluyodu hafif hafif doktorumla sürekli irtibat halindeydik en sonunda 8 ekimde gel bi nstye bakalım dedi gittim nst sırasında sancım bir kere oldu haliyle doktor da yalancı sancılar dedi uktrason muaynesinde hala başı yukardaydık en az iki haftamız daha var dedi doktor, eve geldim akşam oldu sancılarım birden 15 dk bir sonra 10 dk da bir vurmaya başladı doktorun asistanıyla konuştum 5 dk ya düşerse ve sancı artarsa hastaneye gelmemi söyledi, sancılarım 7 dk ya indi ve eşime gidelim artık dedim salondan yatak odama üstümü giymeye geldim eşortmanımı giyerken suyum patladı ( ilk doğumumda doktor patlamıştı) çok korktum birden öyle suyum gelince ve inanamayacaksınız bir dk geçmeden bebek ayaklarıyla çıkmaya çalışıyodu istemsizce çok şiddetli ıkınma hissi geldi eşime bağırmaya başladım ambulansı ara doğuruyorum bebek geliyo tutamıyorum diye ama korkudan ne yapacağımı bilemedim doğum sancısının acısından daha çok nasıl doğururum korkusuna kapıldım sesime küçük oğlum uyandı o bi yandan ağlıyo anne anne diye ben bi yandan yardım edin doğuruyorum diye bağırıyorum eşim ne tarafa koşacağını şaşırmış derken komşularım indi aşağı tabi bu sırada resmen ayaktayken bebeğin ayaklarını elimle tuttum komşularım gelince yere yatırın beni dedim yere uzandım annem kaynanam geldiler o sıra da, nolur çekin alın diye bağırıyorum ama onlarda bişey yapamadı haliyle korktular ambulans gelene kadar bebeğin belden aşağısı çıkmıştı ambulans geldi sağlıkçı kadın ıkın ıkın diye bağırdı ve kafası da çıktı dediğim tek şey yaşıyo mu bebeğim oldu çünkü ben o acıları yaşarken düşündüğüm tek şey ya bana ya bebeğime kesin bişey olacaktı, Allahıma şükürler olsun ağlamasını duydum kordonu kestiler ama eşini hastanede çıkardılar. Filmlerde olur dediğim şey resmen başıma geldi doktorların riskli gördüğü için normal olmaz dediği bebeği Allahın yardımıyla normal olarak doğurdum. Şuan ikimizde çok iyiyiz sizinlede paylaşmak istedim 😊