ezgmsl Premsesannesi355 valla kafasına kolunu koyanlarda var ama ben direk yastığın üzerinde emziriyorum 2 kolumda serbest hatta şu an o emiyor bende buralarda takılıyorum işte 😄
Premsesannesi355 ezgmsl hay maşallah Allah rahatinizi bozmasın inşallah bizimde öyle olur,😃 bu perşembe a101e gelicek inşallah guzeldir
Asyaveben Premsesannesi355 doğum sonrası altta çok dikişim vardı hiçbir şekilde oturamiyordum aklıma geldi üzerine oturdum bir ay aşırı iyi geldi 😆onun dışında hiç kullanmadım benim dışımda böyle kullanan var mı bilmem 💁
elmalikurabiye Premsesannesi355 gezmelere tatile heryere. kolum kopuuordu o yokken. agirlastikca daha da zorlasiyor. hem de kizimi yuzustu vs koyacakken kullandim ben cok faydalandim 🤭
DenizSayerr Premsesannesi355 aldım ama kullanamıyorum sanırım kilomdan kullanırım diye düşünmüştüm oysa ama bebek destek için ilerleyen zamanlarda kullanırım
serebro Premsesannesi355 ilk doğum yaptığımda kullandım bebeği tutamıyorum sanki birde uzun süre emdiği için zorlaniyordum sonra kullanmadim
Minikcik Ben kullanıyorum e bebekten sert olandan aldım çok memnunum yastıksız zor oluyo bence. Şimdi hem emzirme hem oturması için destek amaclı kullanıyorum
Alpbeybi Premsesannesi355 4 aylık hala kullanıyorum çok rahat ediyoruz bebem de ben de. Her yere giderken ilk yanımıza aldığımız şey 😅