Feyza1 Herkese merhaba, bugün oğluma yatak baktık hatta ödemesini yapıp bir model seçtik ama aklım digerinde de kaldı sanki 🥲 iki modeli de atıyorum buraya sizce hangisi güzel ? Pembe detayları olanı gri olarak düşünün 🙈 https://imgyukle.com/i/kVzlgy https://imgyukle.com/i/kVzt3M Bu arada oğlum şu modeli çok sevdi içinden çıkmak istemedi (oyuncakları sevdi aslında 😅)
Feyza1 Momyboygirl oysa ki ben birinciyi almıştım 🥴😅 yorumlara göre karar değiştirir miyim bakalım 🙈 teşekkürler 😘
Feyza1 Beyziikoo yaa çok güzel ama bu 🤩 takım alamıyorum odamız küçük 🙈 ama bu model çok tatlıymış . Nerden aldınız ? Artık çok geç benim icin ama merak ettim 🙈
Beyziikoo Feyza1 Teşekkür ederim canım 🎀 Zaten istesende alamazsın üzülme Ankara özel yapım 😂😂😂😂 Dert etme kendine markasız 😂😂
Feyza1 Beyziikoo 😂😂 yapma ya . Bizde marangoza model attık şurası şöyle olsa olur mu burasi böyle olsa olur mu diye diye baktım modelden baya saptı en iyisi gözümle gördüğümü alayım dedim😂 sizin ki çok güzelmiş ama güle güle kullansın minnoş 💃
Sena_i Feyza1 ikiside birbirinden güzel bence. En sevdiğim beğendiğim model bi yatak. İlk resimdeki kız bebeklere ikinci resimdeki erkek bebeklere daha uygun gibi.
Elyel Feyza1 Birinci biraz fazla kaba duruyor, hemde yüksek. İkinci daha hoşuma gitti benim. Odada küçük demişsiniz daha zarif duruyor. ☘
Feyza1 Elyel evet ya küçük. Haklı olabilirsin canım , değerlendiricem yorumlara göre. Teşekkür ederim 🥰
Beyziikoo Feyza1 Ahhahah ayyy zor oluyor mobilya işi yaaa 🙈🙈🙈 Şimdilik oyun yatağı bakalım uyurken nasıl olucak 😂