Yahya_17 duphalac değil dulcosoft kullanıyorum. Bu tarz ilaçlar bağırsak tembelliği fln yapmaz🤦🏻♀️ Kafanıza göre değil düzenli kullanmanız lazım. Bırakırken de birden değil belirli ölçüde azaltarak kullanılır. Aksi takdirde sorun tabiki devam eder. Bu ilaçların bağırsak emilimi yok zaten, sadece orda sıvı tutarak kakanın yumuşamasını sağlıyo. Yani katılaşıp kabızlığa neden olmasını engelliyo. Zaten bgn 1 sefer veriyim yapamadı gibi bi kullanımı da yok. 72 saate kadar ancak etki ediyo. Çocuğunuzda anal fissür olmasını istemiyosanız(ki bu sefer çocuk canı acıdığı için bilerek kaka tutmaya da başlayabilir) düzenli kullanın ilacı. Doktor verdiyse bi sebebi vardır.