İyi geceler kızım 4aylık. Ve 3 ayına girdigi günden beri kabız 3 defa lavmanla kakasını yaptı daha sonrasında duphalac verip kulak çöpüyle yaptırdım kakasını ama oda çok az yapıyor kakası çok katı anne sütü yanlız alıyor arada haftada 1 mama veriyorum onuda içmiyor bile. Duphalac da işe yaramıyor asla kendiliginden yapamıyor napmalıyım bilmiyorum düzelirmi zmnla