KonudanBagimsiz Huelya Yaa çok merak ettim ne güzel anlatmışsınz 🌸mutlaka gitmek isterim.İnanın son kontrolde sadece boyunu ve kilosunu söyledi.Gelişimiyle ilgili tek bir soru sormadı bile.Ben de çıktım ve bir daha asla.İşin kötüsü bir çoğu böyle..
eilik KonudanBagimsiz Bağcılar Medipol Mega da Hayrettin Temel. Çok memnunum, genelde herşeyi söyleyip anlatıyor. Bazen unuttukları oluyor tabi ya da benim soracaklarımı unuttuğum oluyor whatsapptan yazıyorum kendisi müsait olunca cevap veriyor. 😊
KonudanBagimsiz eilik 2. Öneri oldu Hayrettin Temel Mutlaka araştrcağm ve gitmek isterim. Çok teşekkür ediyorum.🌸
dmlklc KonudanBagimsiz memorial hizmet hastanesi nihal binboğa. Kızım 14 aylık doğumundan itibaren kendisi ilgilendi. Müthiş canayakın ve çocukları cok sevıyo. Bekleme odasında beklerken kızımı görsün sever ismiyle hitap eder. İlaç vermez gereksiz. Nezaman mesaj atsam hemen geri döndü. Çok memnunum
BARTUMOM KonudanBagimsiz telefon numarasını veriyor çoğu zaman telefonla irtibat halindeyiz asla fuzili ilaç yazmaz para almak için her ay çağırmaz tek tek tüm gelişim dönmelerini anlatır sen ayakta beklersen kızar ne o gidecek gibisin diyor geç otur tek tek anlatıcam diyor asla acele ettirmez
cinara KonudanBagimsiz vallah kizim 1 yasina girdi 2 doktor degistim esra hanimi buldum cok iyi doktor her seyi kendi soyluyo benim bi sey sormama gerek kalmiyo ne zamanda whatsaptan yazdiysam cevap aninda veriliyo cok ilgili doktor yinede gidin bakin diyerim
Zeyzeytu cinara bilmiyorum kendisine bizzat sormadım. Ama özgeçmişinde yabancu uyruklu oldğu belirtiliyo
miraneliz3402 KonudanBagimsiz gidince göreceksiniz tamamen antibiyotikten uzak doğru tedaviyle hastalarını yönlendiriyor ve benim çocuğum bir tek o doktorda ağlamıyor işinde uzman tek geçerim yani biraz yüksek fiyatı ama kesinlikle hak ediyor
CankizimRavzam KonudanBagimsiz Ben İstanbul’da olsaydım kesinlikle Ali Fuat serpene giderdim Instagram da takipteyim çok ilgili bir doktor
KonudanBagimsiz Eslemgunes_ Çok şükür herhangi bir sağlık sorunu yok.Sadece şuna takılıyorum.Gelişim evreleriyle ilgili tek bir bilgilendirme yok,ben soru sormadan bir konu hakkında açıklama yapma yok.Baştan savma bir muayene.Bu durumdan hoşlanmıyrm.
AyseAlyamm KonudanBagimsiz İstanbul’u bilmediğim için belki size yakın değildir ama bulunduğumuz yerden yeni İstanbul’a giden doktoru önerebilirim hala Instagram’dan takip ediyorum . Bayrampaşa Özel Kolan Hastahanesin de göreve başlamış Taner ADIGÜZEL . Umarım yardımcı olabilirim 🤗
KonudanBagimsiz AyseAlyamm Çok teşekkür ederim ne tatlısınz tabi ki yardımcı oldunuz🌸☺️Not alıyorum hemen🙏🏻
berenimo1 KonudanBagimsiz 60 yıllık bi doktor aynı zamanda çocuk kalp doktoru bende tavsiye üzerine gitmistim zaten yaklaşık 15 20 dk sürüyor muayenesi her soruya sıkılmadan cevap veriyor tecrubesine de guvenerek gidiyorum (muayene ucreti en son 110 tl idi bu arada )