KonudanBagimsiz bizim tamamlayıcı sağlık sigortamız var o yüzden muayene ücreti hakkında çok da emin olmamakla birlikte 260 lira civarı bir şey olduğunu söyleyebilirim. Hayrettin hoca çok ilgili, sizin tüm endişelerinizi girerir tarzda bir yaklaşımı olan bir doktor. Bizde ona bir tanıdığımızın tavsiyesi üzerine ilk defa bebeğim bir aylıkken gittik. Tüm aşılarını falan kendisi yapıyor bebeğin bir hemşireye yaptırmıyor. Aklınızdaki tüm soru işaretlerini giderip sabırla cevap veriyor. İşin maddi boyutunu ön planda tutmaktan ziyade size yarayışlı olacak olan ne ise ona yönlendiriyor. Biz iki defa gittik henüz ama kalbimizi çoktan kazanmış durumda. Muayene esnasında bebeğimin detaylıca muayenesini de yapıyor. Dediğim gibi biz çok memnun kaldık. Doğum yaptığım hastanenin çocuk doktorundan dilimiz yandığı için Hayrettin hoca bize epey iyi geldi. Umarım sizin bebeğiniz için de en iyisi olur, geçmiş olsun 😇