Elfydr aybukemom anladim . Bakalim doktorum ile görüşeyim. O onay verirse başlarım zaten. Genelde kilo verebilen var ama bebeğimin gelişiminden de önemli değil.
_YanakReisinAnnesii Glysrcn peki hamilelikten sonra tekrar şeker yüklemesi yapıp baktırdınız mı acaba kalmış mi diye ben hâlâ baktıramadım korkumdan , kalmıştır diye çok korkuyorum sonuçla yüzleşmek istemiyorum 😬😅
Glysrcn _YanakReisinAnnesii tekrar şeker yüklenio mi bakılıyor? Normal kan verdim sadece güzel çıkmıştı🤷
_YanakReisinAnnesii Glysrcn bana kadın doğum doktorum da endokrin doktorum da öyle söylemişti tekrar şeker yüklemesi yapılacak diye de o yüzden sordum umarım bana da yapılmadan bakılır o iğrenç şekerli şeyi içmek istemiyorum 🤦♀️
Glysrcn _YanakReisinAnnesii bana hiç demediler bilmiyordum sizden duydum . Ben insilün kullanmadım onunla alakası var mıdır acaba
_YanakReisinAnnesii Glysrcn sanmam canım sonuçta şeker yani bana tekrar yükleme yapılacak denildi hâlâ gitmedim ne yaparlar tam bilmiyorum
Elfydr Glysrcn bugün gittim. Evet gerçekten içim rahatladı. Insallah kalan süreyi daha sağlıklı gecirebilecegiz . Umarım 1-2 kilocuk ta olsa verebilirim 🤭 cok tesekkur ederim 🙏
Elfydr Glysrcn ben şeker den dolayı gitmiyorum. Kendi isteğim ile. Ama seker yüklemesi yapılacak. 25 yada 26. Haftaya denk geliyor sanırım. Gebelikte yapılan tahlillerimde seker çıkmamıştı .