Elfydr Gebelik şekerinden dolayı mecbur yaptım ben . Ama tavsiye ederim . Sonuçta sağlıklı besleniyosunuz boş kilonuz olmuyo. Ben mecburi yaptım kısıtlıydı yediklerim bebeğim zayıf doğdu. ama sonuçta gebelik beslenmesi farklı bebeğin gelişimini olumsuz etkilemez. Ben mesela 7,8 kilo aldım hiç ağırlaşmadım paytak paytak olmadım şişmedim ödem tutmadım. Rahat geçiyo fazla kilonuz olmadığı için