Keremkids dilek_demr58 10 aylığız hep similac kullandım hiç kabızlık yada gaz sorunu yaşamadım. Bu ay bebelac gold aldım o da aynı şekilde gayet iyi
Damla6117 dilek_demr58 bebeğe göre değişir diye düşünüyorum aptamil kullandık hiçbir sorun yaşamadık memnun kaldım
Irmakprensesinannesi dilek_demr58 bebekten bebeğe değisiyor bazı bebekler tadını beğenmez bazısı farklı mama sever değişiyor demmki
talhasmomy dilek_demr58 mamaya zeytinyağı koydunuz mu hiç 10 gün çok uzun bir süre bence zorlanma var mıydı kakasını yaparken
dilek_demr58 talhasmomy kaka yapmıyordu ki zorlansin 😅 çok rahattı sanki hiç kakası yok gibi kabız olduğunu ben yapmıyor diye dedim yoksa kabiz gibi de değildi cozemedm
Burcuumuterel dilek_demr58 ben sma kullanıyordum ama yeni bir mama keşfettim hipp gaz yapmıyormuş dene istersen
talhasmomy dilek_demr58 o zaman sıkıntı olmadığını söylüyor doktorlar katı besin almadıkları için yine de sormak lazım doktora ayriyetten 😊
duygu3437 dilek_demr58 hipp sma denedim hepsi kabızlık yaptı Bebelac gold bize iyi geldi maalesef her bebek aynı değil deneyip bulmanız lazım tabi bide gaz yaparım yapmazmı oda önemli