Deneyerek öğrenebilirsiniz her bebek mamasını kendi seçiyor ben de aptamille başladım çok ağlardı bebeğim zeytinyağı ile bitirmiştim kutuyu kolay kakasını yapsın diye sonra da bebelac golda geçtim o iyi geldi bize. İyi gelmeseydi de seveceği iyi gelen mamayı bulana kadar hepsini denerdik. Siz de öyle yapın başka bir tane alın deneyin bakalım ne olacak