ElSa2811 Cihaninannesiii kız bebeklerde HCG değerinin daha yüksek çıktığınıda duydum ama bilmiyorum benim denk geldiğim erkek bebek testleri daha koyuydu kızlar silik. Tabi yapılma zamanına göre de değişir
Cihaninannesiii ElSa2811 Ben kendim ve eltim üzerinden biliyorum bende erkek adetden bayada geçmişti pembeydi eltimin kızdı çok koyuydu
Gulsen4224 Cihaninannesiii benim ikiside belliydi biri kız biri erkek nasıl olacak şimdi 😅🤭 Nazliprensesinannesi 🤗
ebz09 Cihaninannesiii 2. Gebeligim suanki bakalım bilecekmisiniz😂 ikisinide atıyorum 2 ayrı cocuk https://www.hizliresim.com/11c2cr1 https://www.hizliresim.com/99vzf6v
ebz09 Cihaninannesiii çiçek olan erkek kalp olan suanki gebeligim 4 doktorda kiz dedi 7 aylik gebeyim suan ben istisna olabilirim bu tahminde oyle diyelim en iyisi😂🥰🌷
Cihaninannesiii ebz09 Sağ salim kucağınıza alın yanıltmamı o zaman bu tahmin?😂 Bir arkadaşıma kız dedim oda ısrarla hayır sülalede kız yok ne eşim ne bende diye (kendi hariç) sonra öğrendiki kızmış cinsiyet 😀
ebz09 Cihaninannesiii soyleki hadi karnimdaki yanılma payı var diyelim ama ayagimda salladığım oğlumun testi çiçekli olan 😅🤣 tam tersi de olsa bi kiz bi erkek dedin o dogru