Pembepanterr Cihaninannesiii idararla yapılan test resmlerinizi atın bakiyim😍 Viş böyle mi yapıyorsun tahmini
ElSa2811 Cihaninannesiii bir kaç kişinin testini görünce direkt anlamıştım genelde çok koyu olunca erkek silik-pembe olunca kız oluyor diyorlar aslında doğruda çıkıyor gibi
ElSa2811 Cihaninannesiii kız bebeklerde HCG değerinin daha yüksek çıktığınıda duydum ama bilmiyorum benim denk geldiğim erkek bebek testleri daha koyuydu kızlar silik. Tabi yapılma zamanına göre de değişir
Demirinannesi02 Cihaninannesiii gerçekten de öyle oğlumda silik çıktı erkek oldu. Kızımda net koyu çıktı kız oldu 😂