Gizemabc 3 yaşında 1 ay oldu başlayalı ve 1 aydır hasta iyileşiyor hoooppp yeniden. Geçen doktora götürdüm o da dedi ilk sene böyle buna alışın. Her defasında da ilaç kullanılmaz dedi ve yolladı bizi. Haklı da. Deli gibi öksürüyor doğal şeylerle de arası yok ama ilaç da vermiyorum ateşi olmadıkça. Böyle böyle sürünüp gidiyoruz eşimle 😂😂😂