Gizemabc benim de oğlum kreşe başladığından beri yani bir aydır hasta. İlaçlar antibiyotikler bile fayda etmedi, anlayamadık gerçekten çok kötü. Bu akşam kulağım kaşınıyor dedi tekrar gittik doktora, orta kulak iltihabı olmuş, henüz başlangıçta ama yine antibiyotik verdi doktor. Geçeceği yerde başka yerlere sıçrayıp devam ediyor. Hepimize geçmiş olsun 😔