Teemo07 1Annecik- gündüz 3 saatte 1 yatar bazen yarım saat bazen 1 saat uyur. Geceleri de 1.5 saatte bir kalkıp mama yiyip devam ediyor uykuya. Sabah da 6 bucuk veya 7 gibi uyanıyor.
Vinividiviciii 1Annecik- Iyku meleği diye birşey vardı bınun adı felaket uykularıymış uyanmasına yakın pışpışlaayaarak yine uykuya döndürmeniz gerekiyor
Vinividiviciii 1Annecik- Benim iki kızım var ilk kızımda. Böyleydi yarım saat uyur kalkardı 😃İkinci kızımda daha düzenli gündüz uykusu gece uyumuyor 🤣