1Annecik- Arkadaşlar dört ayımız bitti ama bebeğim geçen aydan beri gündüzler 20 dk falan uyuyor bazen 30 dk oluyor ve bu süre hiç değişmiyor. Bu durumu yaşayan anneler var mı? Varsa neler yapıyorsunuz nasıl anlatılıyor bu dönem. Fikirlerinize ihtiyacım var.
Teemo07 1Annecik- bizimde öyleydi. Suan 6 aylık hala öyle. Desteklersem 1.5 saat kadar uyuyor. Genelde ellemiyorum ama yarım saat yatıp kalkıyor. Öyle olunca tabi 1.5 saatte 1 uykusu geliyor. Eger uzun uyursa 3 4 saat oturup geri yatıyor.
MevaninMelegi 1Annecik- bizimde öyleydi 31 dk sürmezdi uykusu tam 30 dk uyanırdı 5,5 ayından sonra uzamaya başladı sizinde 1-2 ay sonra düzene girmeye başlar şimdi bazen 2 -2.5 saat uyuyo ben bile şaşırıyorum 😚
1Annecik- Teemo07 Teemo07 nasıl uyutuyorsunuz. Bizde aynı böyleyiz ayağımda sallamaya devam edersem uyuyor yarım saati geçtiginde ayagimdan indirince hemen uyanıyor. 1.50 saatte uykusu geliyor
Teemo07 1Annecik- bende ayağımda sallıyorum 🤦🏻♀️ Dün kontrolde doktor destekli uyutmayı bırakın dedi. Geceleri de 1.5 saatte 1 kalkıp mama içiyor çünkü. Onu da vermeyin alışkanlık olmuş dedi. Uyku eğitimi düşünüyorum ama yapabilir miyim bilmiyorum. Sizinki 4ü bitirmek üzere ama 4. ay atağıyla işler değişebiliyor..etkisi uzun sürüyor. Bizimde 4 te bozuldu çünkü herşey.
1Annecik- Teemo07 bizim de dört ay bitti gece uykusunda bir sıkıntı olmuyor ama biz bu atak dönemini atlatmış olabiliriz. Bilmiyorum gündüz uykuslari böyle olunca huzursuz oluyor gibi hissediyorum
buket_643 Teemo07 Teemo07 benim kızım da doymak bilmiyor. Emiyor yetmiyor mama da yiyor. 4 saatte bir veriyorum mama. Siz saat aralığını nasıl artıracaksınız? O arada nasıl ağlamadan durduracaksınız?
1Annecik- Teemo07 uyku eğitimi bende düşünüyorum ama.bu atak dönemlerinde hep bozuluyor düzen diyorlar. Ve çok ağlıyor bebekler sanırım
Teemo07 1Annecik- öyleymiş maalesef. Ağlamadan bir yöntem bulmak lazım.çok yorulduğu zamanlar aslında küt diye gidiveriyor.anında dalıyor uykuya. Onun haricinde uykuya geçişleri yine ağlamaklı.
1Annecik- Teemo07 merak ediyorum bu aylar daha küçük değiller mi uyku eğitimi için. Dört ay yeni bitti
Teemo07 1Annecik- aslında 6 fan sonra deneyin diyorlar. Çünkü 4. Ay atagı baya sert geçiyor. Bende yavastan baslayacagım bakalım neler olacak. Doktor da dedi desteği kes diye.
Teemo07 1Annecik- sanırım oluyor. Ben biz yaşamayız herhalde diye düşünüyordum 3ayın sonlarına doğru başlamıştı valla. Sürekli kucak, sürekli bir mızmızlık. Meme reddi başladı zaten o zamanda. Artık emmiyor. Sütümde kalmadı.
Madina95 Oğlum 4 aylık 3 haftadır huysuz geceler saat başı uyanıyor 😭gündüzler uykusu 15-30 dk,desteksiz hiç uyumaz çok yoruldum ne zaman bitecek 😭