Cerenyazici Buss35 parmağı incelir diyenler yüzünden panik oldum resmen şuan emiyor ellerini bıraktım kendi haline😂
Bsrkk Cerenyazici yok merak etmeyin bir süre sonra devamlı yapmayacak ama sık sık elini ağzına alacak, eline bir şeyler geçirip onlarıda ağzına alacak 😃 elleri üşür diye endişelenmeyin, ortam sıcaklığı iyiyse üşümez
Bebegimm1 Cerenyazici gelişiminin bir parçası bu bazen bebegim agzini bulamiyordu ben yardimci oluyordum 😂 10aylk ara sıra ellerini agzina goturur ilerleyen aylarda ayaklarini da sokucak agzina no panik😂
Tombikdonerartikcokpahali Cerenyazici kesik kesik kusmasi bebeginize sütün yaradığını gösteren belirti. Normal süt rengi kusmasıda fazlalık kusmasıdir 😊 telaş yapmayın
MeryeminAnnsi Cerenyazici her bebek elini yiyo gelisimsel bisey neden bisi olsub? Elleri ayaklari soguk olur bebeklern kafasina sirtina gogsune bak
gamzeliogulannesi Cerenyazici Merhaba, bırakın emsin dünyayı ellerinden tanır bebekler, demişti doktor. 9 aylık oldu oğlum diş çıkarma zamanlarında, diş kaşıyıcıyı kabul etmiyor parmaklarını ağzına alıyor.
Ozgeruya Cerenyazici benim kizimda bastan emerdi parmak emcek derdim korkmuştum ama sonradan bıraktı ellerini tanıyor
Cerenyazici Melikeeeecansuu Hic bir yan etkisi yok hatta uyuşturuyor rahatlatıyor .iki yegenimde de kullandık pırasayı