gozdeada07 iki yıl oldu şirketimiz var otomativ sanayi ve tarım dalında makineler , araçlar ve yedek parça üretip ihracat yapıyoruz.
Ama biz sıfırdan başlamadık Türkiye de işimiz devam ediyor buraya da taşıdık. Kur farkı çok etkiliyordu. Eğer bir iş kurmak istiyorsanız burada çok destek veriyor İngiliz devleti .
Her ay destekler oluyor tabiki çok sıkı da kontrol ediliyoruz. Ama çok olumlu şuan her şey 6 senenin sonunda vatandaşlık almamız kesin eğer bir sıkıntımız olmazsa .