ceyhunun_annesi dil cok önemli. İngilizce bile belli.bir yere kadar yeterli.oluyor . Irkçılık cok var. Almanca yada flemenkce bildiğiniz zaman iş bulma yada arama imkanınız daha çok oluyor. İs teklifi alıp gidenler şanslılar. Cunku işleri hazier oluyor . Oturum ve çalışma izni almaları da garanti oluyor . Dil bilmeyen Türk yada başka ülke vatandaşları ne iş yapıyor temizlik, cafe yada restorant lakin mutfakları, yada inşaat için çok beden işçisi arayan oluyor bu gibi işler. Hollanda da muhasebecilik baya yaygın bende mali musavirim mesela ama kendi dilini istiyor İngilizce bile değil. Flemenkce hatta onlar hollandaca diyor.