drn5410 Egeymen 3 aylıkken salyası başladı 7 aylıktı ilk dişi çıktı 😅 keşke öyle ha deyince hepsi gelse 🤣
Egeymen drn5410 ay keşke gelse keşke 🤭 ya zaten önümüz 4.ay atağı Bi de bu huzursuzluk eklenince zor oldu 🤦
serebro Egeymen daha gelmesine var gibi kabarmış denilir çıkması 2 3 ayı bile bulur bize de öyle demişti Dr ilk zaman
mervedmr Egeymen Benim kızımında 3 aylıkkeb böyle beyaz kabarıklık vardı . He cıktı he cıkacak derken 6bucuk aylıkken ilk dişini çıkardı😬 İnşallah sizinki hemen cıkarır.
Egeymen incidenizzz e malum kaybımızdan sonra Bi müddet çalıştım falan toparlayamadım foruma girip daha da üzülmek istemedim açıkcası, sonra işte minik mucizem, şifam geldi çok şükür onunla yeniden döndük sahalara ☺️
Eliftekin00 Egeymen doktorunuza sorun eğer dış çıkartiyorsa eczanelerde dış cikartma jeli var onu alıp sürun rahatlatıyor
Egeymen elif5151 aynen burnunu günde 3 kere temizliyorum yine doluyo ama ateş sadece kafasında olunca doktor da kabarmış diyince acaba dişten mi dedim
Egeymen Deletedmom78654 valla ben de çok muallakta kaldım işte neyse yarına randevu aldım bakalım doktor ne dicek 🥰
Egeymen incidenizzz amin amin cümlemizin bebekleri sağlıkla sıhhatle yaşasın büyüsün hastalık dert uzak olsun 🙏
Gulsen4224 Gamzeguly evet çok zorluyor ya hep ağlamalar huzursuzluk rabbim kolaylık versin bi gaz birde diş mahvediyor 🤭