Sdcnk 3 çocuğum var 3 üde emzik kullandı. Büyük olan 4 yaşa kdr ortanca 3 yaşa kdr bebek olan 1 yaş ve hala devam emzirmeyede hala devam. Diş yapısına gelince 2 kızımında ne tel ne damaklık ihtiyacı olmadı olmayacak dişleri çok düzenli ve eğrilik olmadı. Emziğe sırf diş yapısı bozulur diye karşı olan bi arkadaşım vardı çocukları 2 yıl damaklık sonrası tel taktırdı.