Kızlar selam. Bebişim 47 günlük normalde emzik tutmazdi pek de vermezdim ama 2-3 gündür gazını çıkarması ve kakasını yapması için çok rahatladigini farkettim . Emzik kullanıp meme reddi yaşanmasi Gibi bir durum söz konusu olabilir mi 😓 bir kac yerde okumuştum bir de diş yapısını bozduğu söyleniyor ama sizler ne dersiniz böyle bişey yaşayan oldu mu