glerfiliz Hilaldrgn Merhaba evet ben bestlak kullanıyorum ikinci şişeye geçtim baya faydasını gördüm tavsiye ederim 👍
Kumsalbuse Hilaldrgn ben ilk günden başladım kullanmaya bestlak kesinlikle işe yarıyor. Diğerlerini denemedim bile ☺️
Hilaldrgn glerfiliz bende aldım sonunda inşallah işe yarar😊 birde çok hızlı damlıyo nasıl ayarlıyosunuz 20 damlayı😳
Yakamoz Peki yani bestlak mi alalim galaktago mu? Kizim hemen hemen 2 aylik. Çok fazla emiyor. Yorgun düşüyorum bazen. Süt sagmaya korkuyorum goguslerim iyice bosaldi diye. Hangisini onerirsiniz acaba😕
Bernahasanege Yakamoz ben kesinlikle bestlak ı öneriyorum digerini kullanmadim bana iyi geliyo inşallah sizede iyi gelir🤗
Beyzanur25 Bnde bestlak kullandım memnun kaldım ama humana still tee süt artırıcı çayını öneririm kesinlikleeee👍
Elifff Bende bugün aldım birazdan içcem fakat biraz fazla kaçırdım birden ☺️ Normal suyla içiliyor değil mi yanlış bilmiyorum
selinnn-29 Elifff faydası oldu mu? Ne yapsam olmuyor, son çare ama korkuyorum olan süte etki etmesin. Faydalı olsa herkes içer
cnnkrl İçinde günde 3 defa 20 damla yazıo. Ben anlamadım kullanımını. Ayrıntı verebilir misiniz? Bir bardak suya 20 damla mı
Milasmom Derin18 aynen bende bugun basladim ama asla sayamadim damlalari. Birden birde dokuluo göz karari koydum artik.
Elaes Derin18 bendeki dr tam tersi dalamıyor resmen aşağı doğru çalkalamak zorunda kalıyorum bu sefer de çok düşüyor