Buss35 Zeyneplena34 eğer doktorunuza güveniyorsanız dediğini yapın. Benim kızım da emdikten sonra doyduğunda mama almıyor ben 1 saat sonra falan veriyorum. O şekilde yiyor. İdrar yolları enfeksiyonu oldugu için kilo almıyormuş ama bunu başka bi doktora gittiğimizde öğrendik. Kendi doktorumuz belirtileri oldugu halde zahmet edip araştırmadan direk mamaya yönlendirmişti. Durumumuz farklı olabilir yani. Eğer mama takviyesi gerekiyorsa yapın tabii ki. O da kötü bir şey değil. Ama her zaman ikinci bir görüş daha alma taraftarıyım.
OzlemDefne_ Buss35 geçmiş olsun. Enfeksiyon belirtileri neydi acaba? Benim de kızım 4 ay 11 gunluk çişli bez sayısı cok azaldıkça 10 gundur
Zeyneplena34 Buss35 Ya bize idrar tahlili alicaz dedi sonra çiktıktan sonra benim beynim durmuş zaten beni idrarla alakalı bir yere yönlendirmedi. Belkide enfeksiyon var bilmeden mama kullaniyoruz en iyisi başka doktora gitmek 😥
Hemsiremomm Sadem1 evet ama açıkçası mamaya da başladım yeni doyduğundan emin olup uyutmak için veriyorum
Sadem1 Hemsiremomm valla ben 5 aylık olunca taşımlara başlayacağım. Doymadığınnı hissedersem bende başlarım.
ipekmom Sadem1 benim kızımda dört aylık. Bu ay kilo alımı çok az.meme reddi yaşıyoruz. Emmemek için çığlık atıyor biberon almıyor. Uykuda iki üç kere çekiyor bırakıyor. Bende şaşırdım ne yapacağımı
Sadem1 ipekmom bu aylarda yapıyorlar heralde. Herkes aynı dertten muzdarip. Zamanla geçer inşallah. Meme reddi çok zor. Geriye döndürmek emmesini sağlamak
arzumkaya ipekmom Canım benim benim de geçen ay oyleydi. Hic endiselenme. 5 aylık suan düzeldi cok şükür reddetmiyor memeyi
Sadem1 Betty1711 aynen bizimde öyleydi. Son bir haftadır emerken savaşmayı bıraktı. Geçiyor yavaş yavaş düzeliyor canım. Belki emdiği sadece kendine yetiyor. O yüzden almıyor kilo.
Eylul_ada Sadem1 bizde 4 ay 4 günlük kızım sadece 300 gram almış 5700 olmuş boyu 67 cm olmuş mama da veriyorum meme de emiyor arada çünkü meme reddi cok var hatta ek gıdaya bile başladım ama napiyorsam almıyor kilo
yaprak_34 Eylul_ada benim kızımda 4 ay 5 günlük henüz 4. Ay kontrolüne götürmedik .Bende sütümü sağarak veriyorum eskisi gibi içmiyor 5-6 saat aç durduğu oluyor içmiyor yani asla ,gönlü olursa içiyor .Bu ayki gelişimini bende çok merak ediyorum
arzumkaya Sadem1 benim kızım 5 aylık oldu. 4 aylıkken benim kızım da hep memeyi reddediyordu onun da kilo alimi durmuştu gecen ay. Yani bu aylarda normalmis canim boyle olması
arzumkaya Sadem1 Yani nazar değmesin memeyi her verdiğim de tutuyor cok şükür reddetmiyor. Bnde mama vermeyi düşünmüştüm hatta. Bi kere denedim icmedi mama sevmedi. Ama çok şükür tutuyor mwmeyi eskisi gibi değil.
Buss35 OzlemDefne_ pembe çiş görüyordum bezde. Ayrıca kilo alımı da çok yavaşlamıştı. Kızım bezine bir kez bile yapsa asla o bezle durmak istemiyordu huzursuz oluyordu. Pembe çişi başta sarılıktan dedi doktor evet ama sarılık değeri normale geldiğinde de hala ara ara devam etti. Ben araştırdım enfeksiyondan şüphelendim. Sonra başka bir doktora gittik tahlilinde enfeksiyon oldugu ortaya çıktı. İğne verdi düzeldi çok şükür.
yaprak_34 Sadem1 aldığı vitamini boyuna vermiş işte ,bence kilosu iyi gibi siz emzirmeye devam edin hemen mama başlamayın derim .Yani sütünüz varsa tabii.Bebek doyuyorsa bunu biliyorsanız vermeyin derim zaten ek gıdaya da az kalmış .
Sadem1 arzumkaya bir ay sonra ek gıda alacak devamlı az kalmış canım. Ben bu ayı kazasız belasız atlasam birazcık daha düzelir inşallah herşey
ipekmom arzumkaya İnş yaa😳saç baş yolacak hale geldim. Diyorum başka çocuk açlıktan ağlar bizimki yemeyeceğim diye ağlıyor😀