Sadem1 canım inşallah yanlıştır kusuyor falan da demişsin çok yediğini çişli bezi falanda varsa tartı bozuktur sen yine kontrole kadar bol bol emzir annesi , üzülme sonuçta kilosu yine ayına göre iyi olmadı mama takviye edersin bu kötü birşey değil zaten 5. Aydan sonra doktorum bana ek gıdaya başlarız demişti senin de a z kalmış dert etme kendine tontişş olacaklar zamanla ☺️🌸🌸