cikicikolatamm @Kumsal-Arden bende öyle yaptım bıraksın die ama yok pis olsa dahi yine çiğneyecek mecbur😅
snil cikicikolatamm Konuşmayı engellemeden ziyade boğazına kaçma riski var. Benim bile bazen gülerken falan kaçıyor 🥲 Unutturmakta fayda var
cikicikolatamm @Annesirintugceuzun evt şekersiz veriyorum. Işte kadın öyle deyince damak yapısını bozar falan.
Mires cikicikolatamm benim kızım 26 aylık hiç vermedim sakızın ne olduğunu bile bilmiyor bence de verme sakıncalı olabilir Allah korusun boğazına yapışabilir vermemek en iyisi
Ozlemfidan cikicikolatamm Ben vermiyorum korkarim vermeye ama gorumcem veriyor. 2 yasindan itibaren konusmaya basladi oğlu. Benim oğlum da 21 aylık toplasan 10 kelimesi ve bolca konusma çabası var. Kısacasi sakiz çiğnemek ile konusmamanin alakasi yok bence
Alinduru cikicikolatamm bilgim yok ama alakası olduğunu sanmıyorum. Emzik deseniz anlarım emzikle konuşmanın ilgisi var ama sakız konusunda sanmıyorum.
cikicikolatamm @Ozlemfidan evt oğlumda toplam 10 kelime eder. Ama böyle bazen kafa karışıklarında insan bi tedirgin oluyo.🤨😬
cikicikolatamm @Tr6615 😂😂😂 aynen bizde öyleyiz valla vermediğimde gidip kağıt parçasını alıp çiğner 😖
ReisinKizi cikicikolatamm ha ha geçen gün çekmeceden bulmuş atmış ağzına iki çiğneyip atmış yete görünce çok şaşırmıştım. 17 aylık ☺