Günaydın canım anneler. Benim oglum 21 aylık sakız çiğnemeyi çok seviyor. Vermemeye çalışıyorum ama olmuyo ağlıyo bağırıyor falan artık mecbur veriyorum. Sıkılınca atıyor bazende yiyo tuvaletini yapınca geri çıkartıyor. Komşum verme dedi konuşmasını engeller. Doğrumu? Sizde veriyormusunuz ?