Ikrazumra19
Eğer aşırı kahveye düşkünlüğünüz yoksa, fazla misafir ağırlamıyorsanız bence de gerek yok.
Bizim evde aşırı kahve tüketilir. Bu yüzden Arçelik almıştık. Memnunum, isterseniz bakabilirsiniz.
Ancak fiyatı şimdilerde dudak uçuklatır.
Hevesiniz varsa, istiyorsanız uygun fiyatlı ama kullanımından memnun kalınan bir kahve makinesi tercih edebilirsiniz. ☘