Lonewolf ayni bende tiryakiyim çok severim kahve içmeyi 😁😁 çok şükür alsam alırım da şimdi de o var bozulsun diye bekliyorum bozulsun hemen alırım ama bu sefer daha iyisini tabiki 😁. Çeyiz seçimin içinden çıktı benim ya alırken farklı model gösterdiler içinden çıkan cezve gibi tabi aldim 1 sene açmadım bide çeyizi kaldı öyle değiştiremedim de 😃😃