Madaliko siz diyetinizden tavuk ve domatesli her şeyi de çıkarın. İste çilektir, kividir benzeri egzotik meyveleri de tuketmeyin. Bir duruma bakın. Ama bebeginizin gelisimini de bir kenara atmayin. Hala daha bebeginiz iyilesmezse yaramiyorsa da yaramiyordur anne sütü. Bunda üzülecek bir sey yok ki. Elbette insan ister ama neden ister bebeginin sagligi icin emzirmek ister. Eger sagligine zarar veriyorsa vazgecilebilir diye düşünüyorum. Benim kızımda da coklu gida alerjisi vardi. Verdikleri diyetle gecmemisti egzamalar ve inanin sütü kesme fikriyle gitmistim en son doktora. Çünkü cocugum perişan oluyordu artik kaşınmaktan gazdan vs. En son bacaginda cizik icinde bir yara gormuştum kaşıya kaşıya kanatmisti. O zaman dedim emziecegim diye cocugu mahvetmeyecegim diye. Nitekim daha kapsamli bir diyete girdim çok çok daha iyi oldu kızım. Siz de diyet kapsaminizi genisletin bir bakin. Olmuyorsa da olmuyordur dedigim gibi bunun icin üzülmeyin