Madaliko ben anlamadım bir doktor nasıl anne sütünü kes diyebilir bir bebeğin anne sütüne alerjisi olması bir tavuğun yumurtaya alerjisi olması gibi birşey.Tamam yediklerimize alerjisi var o zaman keseriz biter.Zamanla azar azar tekrar yeriz ve bebeğin bağışıklık sistemi bu duruma alışır alerjiyi de atar.Ben bu şekilde bakıyorum olaya.Doktorunuz sütün besleyiciliği yok demişte vücudumuzda b12,kalsiyum ve diğer birçok vitamin sıfır mı? Hiç depomuz yok mu bizim ben bu doktorun kestirmeden cevap verdiğini düşünüyorum kendi çocuğu olsa böyle birşey yapmaz bence.