oglummmm beni de yazılanlar kötü etkiledi,ben emzirme işini yıllardır insanlara öğretiyorum
Brcstndg ek gıda hiç yemeden nasıl hayatta kalıyor bir insan bu da anlaşılır değil ,bilimsel konuşun lütfen,ben hemşireyim bu işin yüksek lisansını yaptım, emzirmeyi de beslenmeyi de burada konuşan kişilerden( sağlıkçı dostlarım hariç) iyi biliyorum merak etmeyin!