yldrm986 Ne paylaşicaz acaba o zman burda. Bebegimiz kilolu yazmayalm zayıf bebek anneleri üzülüyor, emziriyoruz yazmayalm emziremeyenler üzülüyor , kilo veriyoruz yazmayalım, veremeyen anneler üzülüyor. Peki bu platformun amacı ne ? Herkesin eksikleri veya fazlaliklari olabilir maalesef . Nasıl her bebek bir olmuyorsa, her annede bir değil. Yorumunuz çok gereksiz.