Asya_ bende çok korkmustum cok aglamıstım bırde erken dıgum yaptım erken dogumlarda sarılık oluyor zaten cok sukur atlattık ama her gıttıgımızde artıyordu sarılık sonra dusmeye basladı seZeryan olunca ılk sutum gelmıyordu arttı tsbı sonra emdıkce geldı bıraz zor bır surec sureklı beslıceksın nerdeyse her saat