Merhaba .. Bebeğim 25 günlük kontrole goturdugumuzde doktor sarılık var dedi fark etmediniz mi dedi . Değerlerine baktı sadece direkt bilirubin değeri 0,5 çıktı oda 0,1-0,3 arası olması gerekiyormuş . Şuan hem mama veriyorum hem anne sütü hafta sonu tekrar değerine bakcak. Korktum açıkçası bı bilgisi olan var mı ?