Evcilkaktus Minikpandailay Ben de o öyle çığlık çığlığa ağlayınca afallayıp kalıyorum çok berbat bir atakmış kaç gündür burnumdan geldi 🥺
Minikpandailay Evcilkaktus Coo zor cokk.. rabbim yardımcın olsun dua aç yanında Nebe süresi vakıa suresi dinlet
Toprakseyran Minikpandailay Allah yardımcın olsun kardeşim valla cennet annelerin ayakları altındadır diye boşuna dememişler 😔 ben de bazen emmeye uyanınca uyumuyor 2 saat zor dalıyor tabi seninkinin yanında benim bu sorunum hiç kalır ama. İnşallah uyur da sende başını rahat a koyar birkaç saat güzel bir uyku çekersiniz Allah yar ve yardımcınız olsun inşallah bol bol dua oku üstüne üfle ben öyle yapınca bazen rahatlıyor. “Rabbiyessir Vela tuassir rabbi temmim bil hayr” ANLAMI : ALLAHIM SENİN SONSUZ MERHAMETİN VE YARDIMIN OLMADAN BEN BU İŞİ YAPAMAM. Allahım bütün işlerimi kolaylaştır. Bunu okuyunca bende bebeğimde rahatlıyoruz Allah’ın izniyle 🌼🙏
Minikpandailay Toprakseyran Kuzum benim Allah razı olsun amin Allah tüm bebeklerimize sağlık sıhhat uyku versin ki bizde yararlı olalım uykusuzken cidden sınırlı oluyorum gidip ağlıyorum yani çok zormus 😢
Minikpandailay Kimo Hayir Hep değil bir ay öncesine kadar herşey bı nebze olsun daha iyiydi. Dediğim.givi hem hasta hem diş mahvetti çocuğumu… Bambaşka bi bebe oldu 😏
Buski Minikpandailay Kırkı çıksın düzelir sabret dediler 41.günden yazıyorum ne uyku var ne de susma 1 saat bile uyuyamadım 🤯 Elbet geçecek bu günler ama benim ömrümden şimdiden 10 yıl gitmiş gibi 😑
Minikpandailay Buski derler anacum derler.. hiç duyma her çocuk bambaşka. Onunki uyur benimki uyumaz. Allah sağlık sıhhat versin ne diyek 🙄 daha minicik yaa kokusu geldi burnuma 😍
Toprakseyran Minikpandailay Allah senden de razı olsun canım ya😔aynen öyle uykusuzluk çok zor insan ne kendine ne de bebeğine güç bulamıyor. 😔 Bakalım bizde yeni 4. Aya girdik ataklar bizi bekliyor sanırım Allah yardım etsin artık napalım.
minnosanne1 Minikpandailay Valla bilmiyorum bende artık gece deliksiz uyku geçmek istiyorum sanırım tüm dış çıkınca süt kesince gececegim 🙈
Minikpandailay minnosanne1 İnsallah ben emzirmiyorum memeye kalkıyor desem o da değil karnını da doyuruyorum yine yok 🥺
Minikpandailay Toprakseyran Cok zor gexmisti dördüncü ayımız 😐 Allah yardımcın olsun bebeklerimizin derdi hiç bitmiyor aman sağlıklı olsunlar da 😚
Toprakseyran Minikpandailay aynen öyle tabiki sağlıklı olsunlar da başka birşey istemiyorum gerçekten Allah büyük bizler nasıl büyüdüysek onlar da büyüyecek ler elbet bir şekilde sonra bir bakacağız şöyle uzaktan diycez ki sen ne ara bu kadar büyüdün 🥰🥰🥰
1prens1prensess Minikpandailay oğlumu babannesine yolladım kızım saatlerdir uyuyor başka zaman olsa uyumak için kıvranırdım şimdi uyuyamıyorum 😂ayrıca duş uykuyu açmazki ya yani benim bebeler genelde duş yapınca daha çok uyur😂
Minikpandailay 1prens1prensess ayrıca duş uykuyu açmazki ya yani benim bebeler genelde duş yapınca daha çok uyur😂 Bunu benim kocaya anlatamazsin 😁 Deli misin kız git yat zibar elimde olsa yorgana kendimi dürüm yapar essek gibi uyurum 😫
Feyza1 Minikpandailay herhalde bu postu ben açmışım 😂 bebek 14 aylık , şuan hasta bu saate kadar uyumadı. Full emiyo . Baba diğer odada uyuyo. Anne pert anne iptal 🙄 Ama yaşarken komikli değil baya dram…
Minikpandailay Feyza1 Sen ben olabilir misin ? 😁 Kaderimiz bir yazılmış.. hiç bu kadar ben birisini tanımamistim 😍
Feyza1 Minikpandailay Kesinlikle 😂 bende soklardayim. Ama bu posttan sonra umutlarım tükendi ya 🥲 4 yaş diyo , uyumuyo diyo 🥴
Anakoala 21 aylik kizim, grip. Burnu tikandikça basiyor narayi…Allahim cocuklar hasta olmasin baska birsey istemiyorum. Uyku zaten hak getire
Minikpandailay Anakoala Allah kolaylık versin inşallah 🙄 ne zor ne zooorr… Bende az önce serumla açtım burnunu yatağının kenarına da vicks sürüyorum dene istersen