Kızlar Allah’ını seven bana azcik uyku atsın.. ya da bebeğimi alsın azcik ilgilensin de uyuyum 😴
14 ayligiz üstüne grip ve dişi çıkıyor. Uyku sıfır şuan deli gibi beşik salliyorum.
Az önce hiç durduramadim kalktım duş aldırdım. Eşcağazım da kızdı gece gece suya sokarsan çocuğu uykusu kalmaz tabi dedi. ( Zaten uyumuyodu) he dedim kovdum şuan salonda yatiyo. Bende keyfimden duşa sokmadim ki çocuğumu biraz ateşi vardı su gibi de terlemisti.
Neyse…
Geciyor mu bu günler 😢