Yorum yapan annelerimize duaları ve güzel dilekleri için teşekkür ediyorum.
Bebeginden benim gibi ayrı düşen, araştırıp da bu posta denk gelen anne için küçük bir not bırakmak istedim.
Bebeğim iyi,şuan 2.ayimizi doldurmak uzereyiz. Evet,cok zordu. Ama geçti. Hayatımın en zor 7 gününü yaşadım belki ama onunla goz goze gelince hepsi geçti. Psikolojik olarak toparlandigimi soyleyemem. Hala cok korkak,heyecanli ve endişeliyim. Kizim bana gülüyor, bende unutuyorum. Ve her gun yogun bakimda olan bebekler için sifa diliyor ,dua ediyorum. Merak etme güzel anne,sende hemencecik alacaksın kucağına.🙏💐