Merhaba Happy Kids ailesi.
Bir gün buradan bunları yazacağım aklıma gelmezdi. Bebeğim doğduğu gün yoğun bakım ünitesine alındı.
İlk etapta bir sağlık sorunu olmadığı için yanımızda idi. Ancak beslemeden sonra kanlı,kahve tonlarında kusma gerçekleşti. Ameliyat sırasında kan yutmuş olabileceği düşünüldü ve midesi yıkandı. Tekrar geldiğinde yine aynı kusma oldu. Testleri yapılmak üzere bizden alınarak yoğun bakımda gözleme başlandı. Kanında enfeksiyon bulunduğu, bu sebepten olabileceği icin antibiyotik tedavisine başlandığı söylendi.
Crp degeri;0,22. Doğum haftası:37+5
Fikirlerinize ihtiyacım var. Çok üzgünüm.