Alperinannesiii Elyel Bende memede uyutuyordum 5.aya kadar sonra uyku egitimi verdim hepsini kestim canım Allah yardımcın olsun
iremyy Cheddar Normal o zaman. Ben artık Yiğit’in anormal olduğunu falan düşünmeye başlamıştım. Ne sendrommuş yedi bitirdi valla ya. Birde Eda iki bitince üçe geçiyorsun bir şey değişmiyor dedi. Her dönemleri ayrı dert. Gözüm korkuyor artık. 😂
Cheddar iremyy yaşadıklarımız normal ama kabullenmek zor oluyo tabi 💆♀️ beslenme, uyku reddi vs yenidoğan gibi başa dönebiliyormuşuz. Hele 3yaş daha zormuş 🙈 her şeyin farkında olan küçük ergenlerle nasıl baş edicez bilmiyorum 🤓
Mom7856 Elyel Yere yatak at canım sende yanına uzan uyumus numarası yap esme onunda uykusunun gelmesini sağla bırak sağa sola gitsin biraz ağlasın oyuncak vs olsun etrafında onlarla ugraşsın ama sen o sıra yine esme gözlerin kapalı olsun o illa ki sıkılıp senin yanına gelip uzanıcak benim bu şekildeydi ilk zamanlar gelmesi uzun sürüyodu şimdi ise çok rahat
Elyel Mom7856 Montessori yatağı var. İkimizde sığıyoruz zaten. Bu yanına yatıp alıştırma yöntemini tekrar deneyeceğim. Daha istikrarlı ve başarılı olmam umuduyla. Teşekkür ederim. ☘
SenaSencer Elyel bende ayağımda sallıyordum artık fenalık geçirecek gibi oluyordum en sonunda hamak beşik aldım ayaklarım bu çileden kurtuldu
Mom7856 Elyel Hayır bizimde yatağımı var fakat içinde yatmadı yüksek bir yer olmaması açısından söyledim çünkü gidip gelicek sıkılıcak ve yanına uzanıcak o açıdan söyledim umarım başarılı olursunuz.
Elyel Efsane01 İkinci çocuk olmasına rağmen alıştırdım ne yazıkki. Memede uyumayı bıraksın diye ayakta sallamaya başladım. Yağmurdan kaçarken doluya tutuluyormuşuz haberim yokmuş.
iremyy Cheddar Evet kendimi lohusa gibi hissediyorum. 😂 Birde esas ergenlik dönemleri var Nur. Asıl o zaman ne yapacağız bunlar şimdiden böyleyse? Hemen bir tane gelin bulacağım kendime. 🤣
Cheddar iremyy ahahahah dünür olabilirsiniz 🙊 yabancıılık çekmeyiz🤪 Şaka bi yana. Allah hepimize kolaylık versin, gönül gözümüz açık olsun ki her şeyin farkında olabilelim 🙏
iremyy Cheddar Aaa tabiki. Kertelim biz bunları gel. 😂 Ama yazık Umay’ıma ben babasından biliyorum çekilecek çile değil bunlar. 🤪 Âmin canım Amin. 💗
Elyel Mom7856 Yok, yatağı yüksek modellerden değil. Zaten geceleri hep yatağına yatırıyorum sallama sonrası. 😇 Teşekkür ederim. ☘