Yeni annelere tavsiyem olsun asla ayakta sallamaya alıştırmayın. ✍🏻
Henüz 16 aylıkken odasını ayırmıştım. Ancak uyku yöntemini değiştirmemiştim. Bin pişmanım, keşke değiştirseydim.
Şuan 26 aylık. Hâlâ ayağımda sallıyorum, hatta şuan bunu yazarken bile. Kitap okuyarak uyutmayı denedim. Gözleri fal taşı gibi dinledi beni uyumadı. Yanına yattım uyuyana kadar durayım dedim ağlama krizleri ve sallamaya dönüş. Salıncak, hamak, tekrardan beşik hepsini denedim ancak kabul etmedi. Resmen ayakta sallanmak gibisi yok diyor çocuk.
Nasıl bırakacağız bu sallama işini? Desteksiz uyku hayallerimin çok ötesinde bir şey artık. Okula başlayana kadar sallayacağım gibi duruyor.
Sizler nasıl bıraktınız ayakta sallamayı? Hangi yöntemi kabullendi çocuklarınız?
Bir yardım eli uzatın bu çaresiz anneye. ☘