Beray15 -Yasminnn_75_ diyarbakır dayım. Hatta bugün misafrm vardı bende yaptm herkes çok beğendi bzim firinlr kuru yanik yapıyor dediler 😊.keşke benimde el becerim olsaydı
-Yasminnn_75_ Beray15 evet o taraflar da öyle yapıyorlar eşimde urfalı bide bedava götüryon yapıyorlar mis gibi oraya gidince doyuyoruz lahmacuna ama burda paralı yaparlar birde uğraşmazlar 😊🌸