Kinginthenorth ledeyna06 gün içinde beslenmesi iyiyse gece beslemeye gerek yok diyor aslında doktorlar. Alışkanlıltan kalkıyordur ama en iyisini siz bilirsiniz tabi
ledeyna06 Kinginthenorth Akşam sekiz buçukta yemek yiyor dokuzda uyuyor muhtemelen acıkıyordur bence evet ağlama şekli korkutucu aç gibide değil ama gördüğüm kadarıyla atak zamanları olabilir
Kinginthenorth Handannnn gece terörü daha büyük yaşlarda başlıyor diye biliyorum ama kabus falan mı görüyor acaba bilemiyorum
Handannnn Kinginthenorth malesef artık yaş oranı düştü kızım 5 aylıktı geçer geçer dedik ama yok doktor mudahale etmeyin demişti etmedik daha sonra kendiliğinden geçti sanırım yanına gidiceğimi bildiğinden ekstra ağlıyordu
Daylight4106 Benim kızımda ağlayarak uyanıyor geceleri dişleri geliyo yine. Baktınız mı belki dış geliyordur?
Kinginthenorth Daylight4106 ikicocukluAnne_ Sevo34 üst dişler beyaz beyaz bayaa belirgin belki de onlar geliyordur 🙏🏻
Kinginthenorth Handannnn kucağıma alıp sakinleştirmeye çalışıyorum bazen 2-3 dk ağlıyor gözler kapalı hıçkıra hıçkıra. Umarım geçicidir 😔
Handannnn Kinginthenorth inanın geçiyor benim kızım 4 aylıkken başladı nerdeyse yaşına kadar sürdü çok nadirdir olmadığı anlar ama şükür geçti
ledeyna06 Gamzeblg Yaaa öyle mi canım bende mi alsam ya ama benim kızım mama sevmiyor ki napıcam bilmiyorum artık😞
Gamzeblg ledeyna06 ya ben hipp combiotic almıstım bu mama anne sütüne en yakın mama al bır dene çok az vererek belkıde açtır bilemezsin 🤷🏼♀️
ledeyna06 Gamzeblg Haklısın canım denemek istiyorum ben aslında aptamil hazır mama varya ondan bi denemek istemiştim bakıyım içiyor mu diye
Ebru_Keskin Kinginthenorth benim kizimda ayni şekildeydi bi haftadir sürek aglayarak uyaniyodu uyku nedir bilmedik dun baktimki dişi patlamis belki diş olabilir sizinkide