Merhaba herkese. Oğlumun kötü olan uykuları özellikle son 1 haftadır daha kötü. Geceleri 40 dk da bir uyanıyor ve tekrar uykuya dalması 1 saati buluyor. Gece uykusuna geçtikten 1,5 saat sonra da ağlayarak uyanıyor ama feryat figan bir ağlama 🤦🏼♀️ Ağlamaktan öksürük krizine giriyor. Yaşayan var mı böyle bir durumu?