Deletedmom0099 Deletedmom5284 yaa öyle mi? teyzeme gittiğimde kullanmıstım kemeri vardı güvenli duruyordu korktum simdi
Deletedmom5284 Deletedmom0099 öne doğru eğildi kızım ve salıncak ters döndü, kemer tuttu yoksa betona çakılıyodu, bende başkasının evinde bindirmiştim pişman oldum çok korktu kızım 1 hafta uyutamadık, kendi evime bez aldım
Deletedmom0099 Deletedmom5284 yaa öne doğru eğilme ihtimalini hiç düşünmemiştim. bende bezlere bakayım o zaman ama içinden kalkma ihtimali yok mu ondan korkuyorum bende
Deletedmom5284 Deletedmom0099 hayır bezde asla kalkamıyo bunda kalkıyodu ama, ben yazma ile de bağlıyorum içine birde nolursa olsun asla yalnız bırakma hangisini alırsan
Deletedmom0099 Deletedmom5284 evet tülbentle bağlamak iyi fikirmiş. arkadaştan bez olanı aldım iyi ki söyledin valla devrilme olayını, teşekkür ederim 😘
Noname21 Deletedmom0099 tabana asilam cinsten mi istiyorsunuz ben e ebebkte gördüm sanki bu tarz Ben ayaklı olanı aldim pilsan