-Yasminnn_75_ Deletedmom0099 japon pazarlarında var bunlardan ben hep görüyorum bulunduğunuz şehirlerde vardır
Noname21 Deletedmom0099 tabana asilam cinsten mi istiyorsunuz ben e ebebkte gördüm sanki bu tarz Ben ayaklı olanı aldim pilsan
-Yasminnn_75_ Deletedmom0099 rica ederim kaç aylık dı bebeğiniz benimde düşüncem var almak istiyorumda 😇
Deletedmom0099 nursocum bezlerde kemer olmadığı için benimki kesin atlar içinden korkusuyla düşünemiyorum 😬
Deletedmom0099 -Yasminnn_75_ 15 aylık, şuanki evimde odası yoktu. taşınıyorum ve büyük bir odası olucak insallah, kışta geldi malum evde iyi olur diye düşündüm 🙈
nursocum Deletedmom0099 yok derinliği var asla çıkamıyor siz yardım etmedikçe, benim oğlum çıkmadıysa hiç bir bebe çıkamaz 😂
herseyguzelolacakk Deletedmom0099 ay evet bizde de var bundan yazın almıştım. İyiki almışım diyorum. Çok hoşuna gidiyor 😂😂 sürekli paaa paaaa diyo. Park yani 🤣🤣🤣
-Yasminnn_75_ Deletedmom0099 maşallah evet çok iyi oluyor bu tür salıncaklar çocukların ilgisini çekiyor oynuyorlar 🌸
Deletedmom0099 herseyguzelolacakk yaa çok sevindim benim kızımda parkta en çok salıncak seviyor o yüzden çok ümitliyim 🥰
herseyguzelolacakk Deletedmom0099 bizimkinin baya ilgisini çekti canım. Bende çekine çekine almıştım sonuçta tavanı deldirdik 😂😂 Allah tan sevdi 😍
Deletedmom0099 nursocum ne kadara satmayı düşünüyorsunuuuz? kardeşim hediye olarak alıcak ama fazla bütçesi yok o yüzden 2. el bakıyorum 🙈
Deletedmom0099 Deletedmom5284 yaa öyle mi? teyzeme gittiğimde kullanmıstım kemeri vardı güvenli duruyordu korktum simdi