arkadaşlar merhaba bi sorum olacak aynı konuyla ilgili. hem hap kullanıyorum hem geri çekilme olarak kornuyoruz. ama 28 günlük hapı bitirip diğerinden üç gün daha içip bıraktım adet olayım diye ama olmadım 1 hafta oldu. çok korkuyorum stresten ölcem gerçkten daha oğlum 2,5 aylık. düzensizlikler olabiliyormuş sanırım hamile olma olasılığım nedir sizce